اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۲۸دی

 


اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی سابق منچستر یک بار دیگر به تعریف و تمجید از خصوصیات اخلاقی و فنی سرمربی پرتغالی ایران پرداخت.

 سرالکس فرگوسن به عنوان مهمان ویژه دانشکده اقتصاد دانشگاه لندن در مصاحبه ای که با ریچارد هایتنر استاد بازاریابی این دانشکده داشت  با حرارت از کارلوس کی روش به عنوان دستیار محبوبش تعریف و تمجید کرد.

در بخش اول این مصاحبه هایتنر که کاملا می دانست فرگوسن در زمان نشستن روی نیمکت منچستر خیلی روی انتخاب دستیارانش وسواس داشت مصاحبه اش را با ای سئوال آغاز کرد. کمک های شما چه میزان در موفقیت های تان نقش داشتند؟ سرآلکس در پاسخ به این سئوال گفت:«همیشه دو تا سه نفر را کنار خودم قرار می دادم تا در حساس ترین زمان ها به کمکم بیایند. روی تصمیماتی که می گرفتم تاثیر گذار باشند که همیشه هم از آنها حرف شنوی داشتم چون مورد اعتماد من بودند».


استاد بازاریابی در ادامه به مشورت پذیری فرگوسن اشاره کرد و این که او همواره به گرفتن تصمیمات فوری معروف بود . نکته جالب این که در مصاحبه تلویزیونی دانشکده اقتصاد لندن روی کی از دستیاران سرالکس تاکید ویژه ای صورت گرفت و آن کسی نبود جزء کارلوس کی روش پرتغالی.

شما از کارلوس کی روش که در کنارتان بود چه توقعی داشتید؟ این سئوال بعدی هایتنر از مربی افسانه ای اولدترافورد بود که نشان می داد مرد پرتغالی هنوز هم یکی از معماران موفقیت های منچستر قلمداد می شود. فرگوسن هم پاسخ خود را این گونه آغاز کرد:«وقتی کارلوس کی روش را می بینی همیشه ریشش را می تراشد، لبخند خاصی بر لب دارد و طوری پر شور برخورد می کند و منتظر است کار را شروع کند  که با خودت می گویی وای او جای من را می گیرد؟(می خندد)».


سرآلکس که  سپس با بیان این که تمام این حرف ها باب مزاح بود ادامه داد:« من کسی را می خواستم که سختکوش باشد، بتواند به خوبی  ارنج کند، تصویر سازی قوی داشته باشد و بتواند از این طریق به ارنج کردن تیم کمک کند. کسی که بتواند در کار مربیگری با تمرکز بالا و سرعت و دقت کار کند و این مشخصات را تنها یک نفر داشت آن هم کسی نبود جز کارلوس  که خیلی به من در آن سال ها کمک کرد».


 اخبار  ورزشی - ورزش سه 

۹۴/۱۰/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی