اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۰۷بهمن

 

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود افزایش 60 درصدی بودجه ورزش در سال 95، بسیاری از مشکلات وزرش حل نخواهد شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، امیررضا خادم در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: سفر به استان‌های مختلف کشور با هدف بررسی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان آن استان و همفکری با بخش‌های مختلف ورزشی انجام می‌شود.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته در این سفر اشاره کرد و گفت: بررسی‌های لازم نسبت به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ماه‌های مهر و آبان در حوزه‌های مختلف اداری، مالی، بانوان، جوانان و باشگاه‌ها انجام شد و در این زمینه جلسات بسیار مناسبی نیز برگزار شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، خراسان رضوی را قطب ورزش کشور دانست و تصریح کرد: خراسان رضوی در حوزه ورزش دارای جایگاهی بسیار ارزشمند است و در شرایط فعلی نیز مدیریت مناسبی بین بخش‌های مختلف اجرایی و تصمیم گیری این استان در حوزه ورزش صورت گرفته است.

خادم تاکید کرد: باید ارتباطی بهتر از گذشته میان مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان با هیات‌های مختلف ورزشی شکل بگیرد تا آن‌ها بتوانند مطالبات خود را به صورت شفاف عنوان کنند.

وی به رشد 60 درصدی بودجه وزارت ورزش در سال 95 اشاره کرد و گفت: باید از توجه ویژه دولت به افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد اما متاسفانه خلاءهای موجود به قدری است که با این بودجه نیز بسیاری از مشکلات باقی خواهد ماند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره فساد در فوتبال نیز گفت: این گزارش چند روز پیش قرائت شده و من به دلیل سفر به مشهد در جریان جزئیات آن نیستم و اطلاع چندانی ندارم.

خادم با بیان اینکه بلافاصه بعد از حضور در تهران به بررسی این گزارش خواهم پرداخت، گفت: مقرر شده تا این گزارش در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان مطرح شود.

۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی