اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۰۷بهمن

 عربستانی ها ادعا دارند دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در جلسه کمیته مسابقات سردرگم بوده است. 

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه عکاظ عربستان امروز مطلبی در صفحه ورزشی خود منتشر کرد که باز هم سراسر اتهام بود. این نشریه با اشاره به جلسه کمیته مسابقات afc برای تصمیم گیری درباره وضعیت بازی های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان، نوشت: «رفتارهای اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران نشان می داد که ایرانی ها در حال دست و پا زدن هستند. اسدی در جلسه سردرگم بود.» این نشریه همچنین نوشت: «رفتار اسدی نشان داد که ایران به دنبال حل مشکلات از طریق دیپلماسی با عربستان است.» عکاظ به نقل از اسدی نوشت: «ما به دنبال راه حل دیپلماتیک برای حل مشکلات هستیم. 49 روز هم زمان داریم که برای حل مشکلات زمان کمی نیست.» 
عکاظ این اظهارات اسدی را تحلیل کرد و نوشت: «حرف های او یعنی ایران به دنبال هر روشی است تا بتواند از انزوا خارج شده و در نهایت با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ارتباط برقرار کند.» این نشریه همچنین با توهین به مسئولان ایرانی نوشت که آنها توجیهانی دروغین در جلسه داشته اند.

۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی