اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۰۷بهمن

 


اخبار,اخبار ورزشی,پرویز مظلومی

سرمربی استقلال گفت: باخت ها به ضرر سرمربی است و بردها برای دیگران.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پیش از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «طبق صحبتی که با افشارزاده کرده ام قرار است درصدی از چک های استقلالی ها پاس شود.»

 

او درباره شایعه برکناری سبک دست از سمتش گفت: «من در جریان این مسئله نیستم. از صبح در وزارت ورزش بودم و مسائل مختلف را با افشارزاده مطرح کردم.»

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده تا ساعت 12 از اعتصاب بازیکنان بی خبر بوده؟ گفت: «افشارزاده از همه چیز خبر دارد. او از صبح تلاش می کند تا مشکلات حل شوند و من این تلاش ها را می بینم. با یک سری جابجایی مشکلات حل می شود.

 

ما نمی گذاریم این اعتصاب روی روحیه بازیکنان در بازی با ذوب آهن اثر بگذارد. با تمام قوا کار می کنیم تا مقابل ذوب آهن به میدان برویم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله بد نیست و منجر به باج دهی به بازیکنان نمی شود؟ گفت: «ما به هیچ وجه به کسی باج نمی دهیم و زیر بار این چیزها نمی رویم. بازیکنان با افشارزاده جلسه برگزار کردند و مشکلات حل شد.»

مظلومی درمورد اینکه در جبهه مدیریت باشگاه قرار دارد یا در جبهه بازیکنان گفت: «من در جبهه استقلال ایستاده ام. باخت و مسائل این چنینی به ضرر سرمربی است و پیروزی ها برای دیگران است.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی