اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۲بهمن

 


اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

درحالی که ژاپن عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا را کسب کرد همچنان حرف و حدیث‌‎ها در مورد حذف تیم امید ایران از این مسابقات و عدم صعود به المپیک وجود دارد.

 به  گزارش «نسیم آنلاین»، در حالی که نزدیک به 10 روز از شکست تیم المپیک برابر ژاپن می‌گذرد، هنوز حرف و حدیث‌ها در مورد حذف این تیم از رقابت‌های انتخابی المپیک وجود دارد. تیم امید با هزینه 5 میلیاردی برای رسیدن به المپیک کارش را استارت زد و نکته جالب در مورد نحوه پرداخت این مبلغ است.

حبیب کاشانی روز جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم پرده از رازی بزرگ برداشت و ادعا کرد که از این 5 میلیاردی که فدراسیون فوتبال ایران مدعی است خرج تیم امید کرده است، یک و نیم میلیارد برای پرداخت دستمزد نلو وینگادا و کادرفنی او خرج شده است. جالب است که بدانید وینگادا در بازی‌های آسیایی اینچئون سرمربی تیم امید بود و با این تیم بدترین نتایج تاریخ ایران در بازی‌های آسیایی را رقم زد. این که حدود 30 درصد هزینه‌های تیم امید در راه رسیدن به المپیک صرف یک مربی ناموفق شده است می‌تواند ثابت کند که فدراسیون فوتبال قبل از انتخاب سرمربی تیمی به این مهمی هرگز بررسی‌های لازم را انجام نداده بود، همانطور که برای انتخاب محمد خاکپور هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

اعضای کمیته جوانان و فنی فدراسیون فوتبال هرگز در انتخاب خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید هم موفق عمل نکردند. آنها کسی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کردند که هرگز کارنامه درخشانی نداشت و عجیب‌تر این است که محمد مایلی کهن به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد که او هم سال‌ها است که در تیم‌هایی که مربیگری کرده ناموفق بوده است.

اما شاید بزرگترین نقدی که در این بین به فدراسیون فوتبال وارد است این باشد که آنها حاضر شدند تمام پول قرارداد وینگادا را پرداخت کنند اما پول محمد خاکپور را نمی‌دهند. در اینکه خاکپور مربی در حد هدایت تیم امید نبود کمتر کسی در آن شک دارد اما اینکه فدراسیون فوتبال حاضر نیست پول او را پرداخت کند بحثش جدا است. اگر خاکپور مربی خوبی نبود هرگز نباید به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب می‌شد و حالا که با انتخاب مدیران فدراسیون فوتبال انتخاب شده طبیعی است که حق داشته باشد پولش را بگیرد.


 اخبار  ورزشی  -  نسیم 

۹۴/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی