اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۲بهمن

 


عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس معتقد است در شرایطی که در آستانه برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ قرار داریم، نباید تنشی برای تیم ملی ایجاد شود و کفاشیان بعد از اتمام دوره قانونی تصدی فدراسیون، باید آن را واگذار کند.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال بعد از اتمام دوره تصدی کفاشیان، گفت: هر زمان، مدت ریاست فعلی فدراسیون فوتبال تمام شود باید بلافاصله مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل شده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید برگزار شود که بر این اساس اگر مجمع به هر دلیلی برگزار نشود، وزارت ورزش موظف است با معرفی سرپرست برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان نباید از حق حاکمیتی خود کوتاه بیاید، بیان کرد: فعالیت فدراسیون فوتبال تا زمانی قانونی است که در چارچوب رأیی که به رئیس آن داده شده عمل کند و اگر کفاشیان بعد از اتمام دوره تصدی‌گری سمت ریاست این فدراسیون همچنان بر جایگاه خود اصرار ورزد خلاف قانون عمل کرده و وزارت ورزش موظف است از اختیارات قانونی خود در این خصوص استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تصمیم گیری درباره فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون ها متفاوت بوده و وزارت ورزش نمی تواند نقشی داشته باشد، عنوان کرد: طبق اساسنامه، فدراسیون فوتبال هیچ تفاوتی با سایر فدراسیون ها ندارد و زمان ریاست کفاشیان بر این فدراسیون در اسفندماه به پایان می رسد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تیم ملی باید در آستانه برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 شرایط مناسبی برای حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان ورزشی کشور به گونه ای رفتار نکنند که فدراسیون فوتبال بلاتکلیف بماند و دود آن به چشم فوتبالیست‌های کشورمان برود چنانچه در گذشته نیز تجربه آن را داشتیم و بسیاری از موارد سوءمدیریتی منجر به آسیب تیم‌های ملی در جریان مسابقات بین‌المللی شد.

به گزارش خانه ملت، اخیرا معاون وزیر ورزش اعلام کرده است با فرارسیدن پایان دوره مدیریت کفاشیان باید سرپرستی برای فدراسیون فوتبال از سوی این وزارتخانه معرفی شود که این اظهارات با واکنش شدید کفاشیان مبنی بر عدم اجازه وزیر در تعیین تکلیف برای فدراسیون فوتبال روبرو شد.

 

 اخبار ورزشی  -  خانه  ملت

۹۴/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی