اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۴بهمن

 سرمربی ملوان از اشتباه‌های مکرر داوری علیه تیمش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی پس از تساوی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: بازی بسیار سخت و پر برخوردی را انجام دادیم. باز هم مانند هفته‌های گذشته اشتباه داوری مانع از پیروزی تیم ما شد. داور در طول بازی بدون اشتباه بود اما در یک صحنه توپ به دست بازیکن نفت خورد که داور آن را ندید و پنالتی ما سوخت.

سرمربی ملوان با بیان اینکه نمی داند به چه کسی اعتراض کند، افزود: شاگردانم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و فقط یک موقعیت که آن هم ضربه ایستگاهی بود به نفت دادیم. اگر این بازی با حضور تماشاگران مان برگزار می شد قطعا شرایط برای ما بهتر می شد. در این بازی چند بازیکن در حد نام خود عمل نکردند و باید در آینده بهتر این شویم.

او در مورد غیبت مازیار زارع در ترکیب اصلی، عنوان کرد: او تنها به دلیل مسائل فنی روی نیمکت نشست. او در طول هفته های گذشته از لحاظ فنی خوب عمل نکرده است. به او گفتم گرم کند اما به گفته خودش چون شرایط روحی مناسبی نداشت به میدان نرفت.

استیلی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه به سقوط فکر نکرده، درباره شرایط ملوان گفت: از دو بازی نیم فصل دوم، تنها دو امتیاز کسب کرده‌ایم. شاید در بازی نخست خوب نبودیم، اما در بازی دوم بهتر شدیم. وقتی نفت موقعیتی را به دست نمی آورد، یعنی ما عملکرد خوبی داشتیم. البته نفت هم در این بازی نسبتا خوب عمل کرد.

سرمربی این تیم با تاکید بر اینکه تیمش نیاز به مهاجم دارد، ادامه داد: رافخایی یکی از بهترین بازیکنان ماست و این را در بازی های گذشته نشان داده است. اگر او را هم از دست بدهیم، شزایط برای ما سخت می شود. حتما باید یک بازیکن مهاجم جذب کنیم.

او درباره بازیکنان تازه وارد ملوان هم اظهار کرد: هر چقدر هزینه کنید، همانقدر آش می خورید. وضعیت مالی ما زیاد خوب نبود و تا حدی که توانستیم هزینه کردیم.

استیلی درباره عدم عقد قرارداد با مهرداد اولادی در فصل نقل و انتقالات، گفت: ما علاقه مند به جذب او بودیم اما به دلیل وجود مشکلاتی نتوانستیم او را جذب کنیم و این تصمیم باشگاه بود. پژمان نوری هم با جذب او موافق بود.

۹۴/۱۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی