اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۴بهمن

 راجر فدرر به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو یک ماه از مسابقه‌های تنیس کناره‌گیری می‌کند. او بعد از مصدومیت در پایان مسابقه‌های تنیس اوپن استرالیا به دلیل پارگی مینیسک عمل جراحی انجام داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورواسپورت، راجر فدرر که تاکنون 17 بار در مسابقه‌های گرند اسلم قهرمان شده، درست یک روز بعد از مسابقه‌های تنیس اوپن استرالیا دچار آسیب دیدگی شد. فدرر 34 ساله به دلیل این مصدومیت نمی‌تواند در تورنمنت تنیس روتردام و مسابقه‌های قهرمانی تنیس دوبی دیوتی شرکت کند.

او در این باره گفت: من ناراحت هستم که مسابقه‌های روتردام و دوبی را از دست می‌دهم. این دو تورنمنت را در تور جهانی بسیار دوست دارم. با وجود اینکه فکر می‌کنم این آسیب دیدگی یک بدشانسی بود، خوشحالم که تاکنون سالم مانده‌ام و می‌توانم حرفه‌ام را ادامه دهم. دکترهایم به من اطمینان دادند که عمل جراحی موفقیت‌آمیز بوده و من به خوبی به حالت عادی بازمی‌گردم و می‌توانم مسابقه دهم.

فدرر که در رنکینگ رتبه سوم را دارد تاکنون 88 بار قهرمانی کسب کرده که 2 بار آن در مسابقه‌های روتردام بوده است.

فدرر در طول دوران کار حرفه‌ای خود بسیار مراقب بود که دچار آسیب دیدگی نشود. او تاکنون حتی یک بار هم به دلیل مشکل جسمی و آسیب دیدگی مسابقه‌های گرند اسلم را از دست نداده است.

آخرین باری که فدرر در قرعه اصلی مسابقه‌های گرند اسلم قرار نگرفت به سال 1999 برمی‌گردد. او در آن سال تنها توانست تا دور دوم مسابقه‌های مقدماتی برود. ریکاوری بعد از عمل جراحی به فدرر زمان لازم را می‌دهد تا برای مسابقه‌های اوپن فرانسه آماده شود.

۹۴/۱۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

فدرر

مصدومیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی