اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۵بهمن

 سرمربی والنسیا بعد از شکست سنگین برابر بارسلونا در جام حذفی اسپانیا اعتراف کرد که یکی از تلخ‌ترین شب های خود را تجربه کرده اما به خداحافظی فکر نمی کند و به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، والنسیا در جام حذفی اسپانیا تحقیر شد. این تیم که در دیدار رفت نیمه نهایی به مصاف بارسلونا رفت با هفت گل تن به شکست داد تا بدترین شب گری نویل در فوتبال اسپانیا رقم خورد.

سرمربی انگلیسی والنسیا اعتراف کرد که تلخ ترین شب خود را تجربه کرد، اما قصد ندارد استعفا دهد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

ستاره سابق شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک امشب راحت نخواهم خوابید. آنچه که در زمین دیدم آزار دهنده بود. نمی توانم چنین نتیجه ای را باور کنم. هواداران والنسیا مستحق چنین نتیجه ای نیستند. یکی از تلخ ترین شب های زندگی خود را پشت سرگذاشتم.

او درباره این سوال که آیا 10 نفره شدن تیم او باعث چنین شکست سنگینی شد، گفت: حتی قبل از 10 نفره شدن هم بازنده بازی بودیم. بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم و هیچ و عذر و بهانه ای نداریم.

گری نویل درباره این سوال که آیا قصد کناره گیری از هدایت والنسیا را ندارد، پاسخ داد: من به کناره گیری فکر نمی کنم و می خواهم به کار خود ادامه دهم اما در نهایت این سران والنسیا هستند که باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

۹۴/۱۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی