اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۵بهمن

 


اخبار,اخبار  ورزشی ,خبرهای ورزشی , مورینو

رسانه های انگلیسی از توافق باشگاه منچستر یونایتد با ژوزه مورینیو خبر دادند و اعلام کردند که این مربی پرتغالی فصل بعد هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق و به نقل از اسکای اسپورت،  منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فان خال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شد و نتوانست حتی از مرحله گروهی هم صعود کند و همین باعث شد تا هواداران این تیم به شدت از سرمربی هلندی خود ناراضی باشند.

خبرهای زیادی در این چند هفته اخیر درباره اخراج لوئیس فان خال به گوش رسید. با این حال این مربی باتجربه هنوز به کار ادامه می دهد و بارها تاکید کرده که قصد کنار کشیدن و استعفا را ندارد.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت انگلیس اعلام کرد که سران باشگاه منچستر یونایتد با ژوزه مورینیو به توافق نهایی رسیده اند و خبر جذب این مربی پرتغالی به زودی رسانه ای خواهد شد.

البته اسکای اسپورت تاکید کرد که مورینیو در پایان فصل هدایت یونایتد را برعهده خواهد گرفت و سران این باشگاه فعلا فان خال را از کار برکنار نمی کنند و تا پایان فصل به این مربی هلندی فرصت می دهند تا توانایی های خود را اثبات کند.

به نظر می رسد که منچستر یونایتد هم از همسایه و رقیب سنتی خود منچستر سیتی الگوبرداری کرده‌اند چرا که "همشهریها" هم چند روز پیش از انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی فصل آینده خود خبر دادند.


 اخبار  ورزشی  -  مشرق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی