اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۶بهمن

 ستاره برزیلی سابق بارسلونا به تمجید از هم تیمی سابق خود در این تیم پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، رونالدینیو فوق ستاره برزیلی سابق بارسلونا پس از ترک این تیم پیراهن شماره 10 را به مسی اهدا کرد. رونالدینیو در سال 2008 بارسلونا را به مقصد میلان ترک کرد و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شروع به درخشش در این تیم کرد. رونالدینیو 198 بار با پیراهن شماره 10 بارسا به میدان رفت و 91 گل در رقابت های مختلف به ثمر رساند.

این بازیکن برزیلی که روز گذشته به ملاقات پاپ در واتیکان رفت درباره بهترین بازیکن جهان گفت: بعد از خودم بهترین بازیکن که دیده‌ام مسی بود. البته من بدشانس بودم که در زمان من MSN در کار نبود (با خنده). اکنون سوارس و نیمار نیز به خوبی در بارسلونا جا افتادند و عملکرد خوبی در این تیم از خود نشان دادند. قدرت تمام کننده این سه بازیکن بی نظیر است و حضور آنها در کنار هم هماهنگی خاصی به بارسلونا بخشیده است و فکر می‌کنم آنها غیر قابل مهار باشند. باعث افتخار من است که از مسی صحبت می‌کنم چرا که زمانی که همه چیز درباره او شروع شد، آنجا بودم." رونالدینیو نخستین گل مسی با پیراهن بارسا را هنوز به خوبی یاد دارد؛ گلی که روی پاس رونالدینیو رقم خورد.

رونالدینیو در ادامه با طعنه گفت: اگر زمان من نیمار و سوارس بودند نیمکت نشین می‌شدند. آن زمان بازیکنان خوب زیادی در بارسلونا حضور داشتند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بودند. در این بین عملکرد مسی بی نظیر بوده است و توانسته در عرض چند سال خود را حفظ کند. من مسی را به خوبی می‌شناسم و هر از چند گاهی با هم صحبت می‌کنیم. او بازیکن فوق العاده‌ای است که فکر می‌کنم خدا استعداد خاصی به او داده است که با بقیه فرق دارد و توانسته بهترین بازیکن جهان شود و شاید هم بهترین بازیکن تاریخ.

بهترین دوران حضور رونالدینیو در مستطیل سبز به دوران حضورش در بارسلونا برمی‌گردد، جایی که این ستاره برزیلی توانست در 207 بازی 94 گل به ثمر رساند و 69 پاس گل هم بدهد تا به یکی از بهترین و موفق‌ترین برزیلی‌های تاریخ این باشگاه اسپانیایی تبدیل شود. او توانست دو بار قهرمانی در رقابت‌های لیگا و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن بارسلونا به دست آورد.

او همچنین با تمجید از نیمار ادامه داد:‌ نیمار می‌تواند در هر لیگی در دنیا موفق باشد. البته کسب موفقیت در لیگ برتر انگلیس کار آسانی نیست، ولی او می‌تواند در آنجا هم موفق باشد. با این وجود دلیلی نمی‌بینم که بارسلونا اجازه جدایی نیمار را بدهد، اما اگر این اتفاق روزی رخ دهد، قطعاً به خاطر رقم پیشنهادی قابل توجه خواهد بود. این نیمار که در حال حال حاضر روی فرم و آماده است، بهترین بازیکن جهان است. پیشرفت او هم اصلاً من را شگفت‌زده نکرده است.

۹۴/۱۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی