اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۲۱بهمن

 خبرگزاری میزان شایعه ای را تائید کرده که در فضای مجازی به شدت درحال انتشار است؛دوپینگ سه بازیکن سرشناس لیگ برتری!

 

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین:دوپینگ سه بازیکن لیگ برتری؛ این شایعه از سه شنبه شب در فضای مجازی مدام نقل می شود. یکی از کانال های تلگرامی این خبر را به نقل از واحد مرکزی خبر منتشر کرده بود. در این خبر آمده بود که مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تائید کرده اند 3 نفر از بازیکنان تیم سرشناس تهرانی دوپینگ کرده اند. 3 بازیکنی که ملی پوش هستند یا سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارند . اینکه نمونه اولیه تست خون شان مثبت اعلام شده و حالا باید با حضور در کمیته پزشکی هم بازجویی شوند و هم در صورت امکان درخواست نمونه دوم را داشته باشند.

این خبر اما ابهام های زیادی داشت. اول اینکه منبع خبر نامعتبر بود. بعد از تغییر نام واحد مرکزی خبر به خبرگزاری صداوسیما دیگر چنین منبعی برای انتشار اخبار وجود ندارد و اثری از خبر یاد شده هم در این خبرگزاری دیده نمی شد. این شایعه را هیچ یک از دیگر خبرگزاری های رسمی هم نه تائید کرده بودند و نه تکذیب. صبح چهارشنبه اما خبرگزاری میزان ، وابسته به قوه قضاییه همان خبر را به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است. اینکه 3 دوپینگی سرشناس در لیگ برتر داریم. مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال یعنی امیرحسین حسینی که از موضوع بی اطلاع بود ، در این باره به خبرآنلاین گفت:«تا جایی که می دانم در لیگ برتر هیچ نمونه مثبتی نداشتیم. ممکن است این گزارش دیروز از کلن رسیده باشد چون بیش از 20 نموه به آزمایشگاه فرستاده شده که هنوز جواب شان نیامده بود.»

اگر این شایعه صحت داشته باشد و بر اساس جدول متقاطع حروفی که از این 3 نفر منتشر شده ، دوپینگ ها واقعیت داشته باشند ، یکی از مهمترین تیم های لیگ برتر با اتهام دوپینگ دسته جمعی روبرو می شود و 3 نفر از بهترین بازیکنان فوتبال ایران ناگهان می سوزند. تا ساعاتی دیگر بدون شک جزئیات زیادی درباره این شایعه منتشر می شود. شایعه ای که یک مربی نامی در فوتبال ایران را که عملکرد و فوتبال این فصل تیمش هیجان انگیز بوده ، می تواند به یک چهر منفور ابدی تبدیل کند . البته اگر این شایعه واقعیت داشته باشد. شایعه ای که فعلا تنها گمانه زنی به نقل از یک منبع آگاه است. خبرآنلاین در ساعات آینده در این باره گزارش می دهد.

۹۴/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی