اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۰۴بهمن

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید که هدف‌شان صرفا حضور در تورنمنت شهدا بوده اما آنها لیاقت پیروزی در بازی مقابل صبا را داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در ادامه رقابت‌های جام شهدا اظهار کرد: هدف اصلی ما فقط حضور در این جام بود. دوست داشتیم در این جام به قهرمانی برسیم اما متاسفانه باختیم. تیم ما مقابل صبا لیاقت پیروز شدن را داشت. بازی فردا مقابل سایپا به خاطر هماهنگی بیشتر و برگشتن به شرایط مسابقه‌ها برای ما خیلی مفید است. این دیدار، یک دیدار تدارکاتی خوب برای ما محسوب می‌شود. هدف ما در این تورنمنت انجام بازی‌های خوب و آماده شدن برای لیگ بود.

وی افزود: مشکلات مالی در کشور ما زیاد است و همین موضوع روی فوتبال تاثیرگذار است. باشگاه ذوب آهن هم با مشکلاتی مواجه است اما خوشبختانه پیگیری‌های زیادی انجام شده و مشکلات در حال برطرف شدن است ما نسبت به تعهد باشگاه اعتماد داریم و آن‌ها همیشه به تعهدشان عمل می‌کردند و همیشه تلاش می‌کنیم به هدف بزرگمان برسیم. برای رسیدن به این هدف هم سعی می‌کنیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و همه در این مسیر از جمله هیات مدیره تلاش خودشان را انجام می‌دهند. امیدوار هستیم با حل مشکلات نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم.

او درباره تیم ملی امید و احتمال همکاری‌اش با این تیم گفت: علاقه ندارم در تیم امید کار کنم. این انتخاب از قبل انجام شده بود. الان هم دوست ندارم درباره تیم ملی امید صحبت کنم. همه می‌دانیم چه مشکلاتی وجود دارد. همه می‌دانیم نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. اگر این مشکلات بازگو نشود بهتر است. می‌خواهم تمرکزم روی تیمم بیشتر باشد بنابراین کارشناسان می‌توانند درباره نتایج تیم امید نظر بدهند. ورزش و فوتبال متولی دارد و این متولی هم باید نسبت به این نتایج پاسخگو باشد.

او درباره پهلوان نیز گفت: پهلوان جزو 10 بازیکن برتر لیگ است اگر هم در تیم بازی نکرده بسته به نظر سرمربی تیم است. من مطمئنم پهلوان قوی کار می‌کند. مطمئنا باید در تمرین‌ها هم خوب کار کند تا موفق شود البته همه چیز به نظر سرمربی برمی‌گردد. من نمی‌توانم درباره ترکیب تیم زیاد صحبت کنم.

گل‌محمدی درباره اینکه نیم فصل اول وضعیت خوبی نداشت گفت: ما طوری بازیکن گرفتیم که فشار زیادی در جام باشگاه‌های آسیا به ما وارد نشود. امیدوارم با همین بازیکنان بتوانیم مشکلات‌مان حل شود. البته از بازیکنانی که جذب کردیم برخی مصدوم هستند اما تا هفته‌های بعد مشکلات‌مان حل می‌شود. روی بازیکنان تیم حساب کرده‌ایم. باید سعی کنیم از آن‌ها استفاده کنیم. از بازیکنان انتظار دارم که اشتباه‌های خود را به حداقل برسانند.


۹۴/۱۱/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی