اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۰۹بهمن

 18 دوومیدانی‌کار اعزامی ایران به مسابقه‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شدند.

به گزارش ایسنا ، رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور روزهای اول و دوم بهمن برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها بر اساس حدنصابی که پیش از این فدراسیون تعیین کرده بود به عضویت تیم ملی برای اعزام به قهرمانی آسیا درآمدند.

در جلسه‌ای که سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی داشت درباره نفرات اعزامی تیم ملی جمع‌بندی صورت گرفت و دوومیدانی‌کاران اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شدند.

سپیده توکلی (پنجگانه) ، فرزانه فصیحی (60 متر)، لیلا رجبی (پرتاب وزنه) ، مریم طوسی (60 و 400 متر) و الناز کمپانی (60 متر با مانع) بانوانی هستند که به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر اعزام می‌شوند.

سه نفر نخست با کسب ورودی به این رقابت‌ها اعزام شدند و طوسی و کمپانی با وجود نرسیدن به حدنصاب ورودی با نگاه حمایتی به ورزش بانوان به قطر می‌روند.

در بخش مردان نیز محمدرضا وظیفه‌دوست و کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، سجاد هاشمی و مهدی زمانی (400 متر)، حسین کیهانی (1500متر)، رضا قاسمی و حسن تفتیان (60 متر)، علی ثمری و محمد حسین اسکندری (پرتاب وزنه) ، میلاد دریساوی (پرش سه گام) ، عبدالجلیل توماج (هفتگانه) میلاد سیار (60 متر با مانع ) و مصطفی ابراهیمی (800 متر) 13 دوومیدانی‌کاری هستند که در بخش مردان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

در این بین توماج، سیار و ابراهیمی با نگاه حمایتی به قطر می‌روند.

مسابقه های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا اواخر بهمن به میزبانی قطر برگزار می‌شود.

لیست تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های صحرانوردی نیز بعد از آغاز اردوی تیم در سه شنبه آینده مشحض می‌شود.

۹۴/۱۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی