اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

اخبار ورزشی ایران و جهان

مشروح اخبار ورزشی جهان

۱۸بهمن

 

تراکتورسازی 1 - پدیده 2؛ پدیده ای که تراکتور را می برد


پدیده باز هم توانست تراکتورسازی را شکست دهد تا علاوه بر به دست آوردن چهارمین پیروزی خود در برابر این تیم، رکورد خود را در شکست دادن این تیم دست نخورده ببیند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مشهدی ها در بازی رفت، آنها امروز به تبریز رفته بودند تا نوار پیروزی های خود را در مقابل این تیم طولانی تر کنند، نواری که از ابتدای بازی های این دو تیم در لیگ برتر تاکنون بریده نشده است، پدیده امروز توانست در ورزشگاهی که شرایط جوی نامساعد داشت و طوفان و برف را در خود می دید به پیروزی چهارم خود در تاریخ لیگ برتر برسد. این بازی را می توان اولین باخت امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی نیز در لیگ برتر دانست.

هفته نوزدهم لیگ برتر ، ساعت 14:30  ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: سیدحسین زرگر کمک‌ها:  آرمان اسعدی،  علی دودانگه

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، شاهین ثاقبی (ایوب کلانتری 58)، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، نانگ  (الکساندر کارلوس 56)، مهدی کیانی، سعید آقایی و مهدی شریفی (77- سروش رفیعی)
سرمربی: امیر قلعه نویی 

پدیده:

مجتبی روشنگر،  احمد آل نعمه، محمدرضا ناصحی، مسعود نظرزاده، محمدحسین مرادمند، محسن یوسفی(57 فریبرز گرامی)، مصطفی احمدی،  میثم نقی زاده، معین عباسیان، مهدی خیری و بهمن سالاری(1+90 محمد خمیسی)
سرمربی: رضا مهاجری

۹۴/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ehsan samadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی